CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Wednesday, February 23, 2011

Darah!!

kalo sebelum ini aku bagi nyamuk jerk gigit aku untuk mendapatkan darah...tapi kali ini....aku memberi darah aku kepada yg lebih memerlukan...hehe...Tahniah pada diri sendiri..hahahah..puji diri....Pertama kali dalam hidupku aku menderma darah..hehe.....jarum sgt tajam...apabila menusuk ke lengan ini...aduhzz....sakit gak laa..walaupun tidaklah sakit mana....laju2 plak aku tulis selepas darah di lengan ini di ambil..sebanyak 450ml DARAH aku tlh diambil...yeah...moga2 lepas ni bertambah sehat..bukan sehat membesar,tpi sehat baik punya...hahaha...ok.....tata...

3 comments:

Gie said...

eeee.takotnya "darah"..!

shiha_87 said...

takutlaa~

Anonymous said...

alalaaaaa...gojie..takot ker...