CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Saturday, October 3, 2009

C.I.N.T.A


CINTA...mcm mana timbul plak aku nak tulis benda ni..hehe..mungkin sebab kazen aku 'shela' dtg umh n berborak2 n kuar cite bab ni.
erm...bukan ape..skrg ni aku tgk org2 pasti sume dah bercinta...berpunya...aku terpifikir..erm..aku bile ye?teringin?ermm...bile tgk org dah ada pasti aku pun ingin kan...tipu ar takde perasaan..haha...tapi nak mencari bukanlah mudah...ada ke yg ingin aku?kalo org kata takde tipu laa kan..cewah..mcm lawa je...haha..ada tpi nth..mungkin bukan untukku..memilih?tak ar juga..tpi mcm2 ar..aku disayangi ke?mcm mana nak taw org tu btol2 menyanyangi kita?"wanita yang baek pasti akan mendapat lelaki yang baek"...baek kah aku untuk mendapat lelaki yang baek?tak baek or baek tu sume terletak ditangan kita...usaha untuk menjadi terbaek...seperti yang akak ku nasihat jodoh adalah salah satu rezeki Allah..rezeki yang sangat besar...andai kita mendapat jodoh yang baek..Alhamdulillah...rezeki Allah kepada kita...nape aku bercerita ttg ni?muda lagi kot..haha..tpi tu ar..manusia..tak lari dari ini sume..mungkin bukan rezeki aku lagi..mungkin aku perlu meneruskan cita-citaku..herk!!!!ganbate!

2 comments:

Oh Cilla. ~ said...

sabarlah kakak. kita mncari jodoh memanglah lambat.nak carik pakwe bersepah je.

so slalunya lambat itu yg terbaik. insyaAllah. yakin sahaja soal hati ini semua Allah yang pegang.wlaupun aku pun sedih juga skrg nih..isk3,,

sekian renung2kan dan selamat beramal. hehe.

shiha_87 said...

hehe..btol2...aku sokong!!!!!jom kita berdoa...