CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Saturday, October 3, 2009

.....!!

geram laa juga!!!ermmm...tapi apa 2 pun rilek nora...aku baru dapat taw ada la sorunk member aku ni...aku jemput ar beraya umh aku..mesej 2 ngn dia..tak balas...mungkin takde krdt tak dapat balas...ok fine!tpi las2 taw yg dia kuar ngn member ak sorunk ni...n g umh org laen!so aku rase aku dah di!!!!!!takpe ar...tak sume org kita leh caya..so nora..biar la org wat kita..kita tabahkan ati walaupun taw dia ialah sahabat ko!one more things tak sume nak berkawan ngn kita..kita ingat dia akan berkawan ngn kita..tpi tidak..mungkin aku perlu ubah diri ini...aku masih insan yang kurang dalam semua perkara n aku akn pelajarinya...apa yang penting skrg tabahkan hati..Mohon agar Allah kuatkan Hati ku ini....:'(

susahnya untuk ku berkwan...dah kawan...tpi tetiba takmo kawan da...penin+kecewa+sedey

2 comments:

Oh Cilla. ~ said...

tak yah kwn org cmtuh.. meh kwn ngn aku je. oke cyg?

=)

shiha_87 said...

ko mmg kawan aku plg gile!!!!haha...shelalalalajuuuuuu.......hehe....mujhse dosti karoge..