CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Friday, February 20, 2009

saat2 akhirku di SSM

harr!!!sedey!!akan ku rindui kalian sume..thnx guyz...

aku tak sangka ari terakhir ku disana diraikan dengan begitu meriah...

Tanggal 20.2.2009 bersamaan hari Jumaat...hari yang penuh sedey..terharu..

Pagi 2 lagi rase ingt nak pergi keje awl...tpi tut..tut...lambat gak bangun..huhu...ingat ke nak g awl keje nak siapkan keje..AlMaklum ar..hari akhir keje..kalo leh ku nak siap kan ar keje...Pagi sesampai tmpat keje...harr...perasaan hiba dah dtg..aku menghitung jam...waktu masuk keje..8.15,slalunya aku pergi tingkat 4 beli makanan..tpi hari ini..aku ada jamuan...jamuan ni aku tak sangka 2 tuk aku gak..TERHARU...




terkejut apabila aku dapat hadiah...tak sangka aku yang hanya berkerja selama 7 bulan ni dapat penghargaan yang sebegini rupa...thnx 2 all...

Nak taw adiah ape???Aku sendrii pun tak sangka dapat...



Aku mendapat sebuah JAM TANGAN!!




Tak sangka aku mmg teringin nak beli jam tangan..alih2 rezeki aku..dpt jam tangan..:))

Kegembiraan bersama rakan sekerja tidak dapat ku lupakan...pahit getir...suke duke..sume dirasai..tpi kenangan pahit ada ke?hehe..takde kot...

Jam makin pantas berdetik...alih2 da time aku rehat...Hari Jumaat pjg skit mase nya..so waktu ni aku abhkan masa bersama rakan2 sekerja..g tingkat 19..bilik karaoke,gym...g turun tingkat 2,,ambik borang A..kawan aku pesan nak...so turun ar ambik n sempat gak tngkp gmbar..tpi kat camera kawan aku ar..tak sempat nak tangkap..hehe....

3Ptg...3.15Ptg...harghh(bunyi menguap)*tak taw camne nak wat...ngntuk plak mata...terjaga dr terlena sb KAK MAI kejutkan aku..hehe...3.45Ptg.....

4.00 ptg...Rudy datang tmpat aku...n dia suh aku p salam2 kang blk tak sempat salam sume..Dalam department aku lebh kureng 90 org camtu ar..meriah sgt....

Harr...meleleh da air mata aku....tak sanggup nak ucap Salam Perpisahan pada sume...tpi apakan daya InshaAllah ketemu lagi...

Dalam waktu same aku suh sume bg alamat..nom.phone n ucapan skit...aku tertarik ngn ayat yang ditulis oleh beberapa Puan yang menulis dalam bku aku tu..Antaranya berbunyi :

'"If you don't go after what u want, you'll never have it. If you don't ask , the answer is always no, if you don't step forward, you're always in the same place " K NITA...

Although is hard to say goodbye...but I have too...and I need to think wat is the bez for me..

thnx K Nita

" Selamat Menjawat jawatan baru di tempat baru, jangan cepat mengalah pada rintangan / dugaan yang datang semoga berjaya di masa hadapan "

KAK LIMAH..

thnx kak..InshaAllah..aku akan cube kuatkan semangat...Ganbate!

itulah antara yg ada tertulis kat diary ak..

Sesungguhnya segala yang baik itu dari Allah dan buruk itu datang dari diri ini....

Selepas aku dok bace tu..baru aku terfikir bahawanya aku masih mude n takleh cpt menangis..aku kene jdi kuat...!GANBATE


Akhir kata : terima kasih byk2..moga Allah memberkati kalian dan moga sntiasa dtambahkan rezeki..jasa kalian amat dihargai...mizz u guyz...

1 comments:

FabulouShela. said...

patotla kat tusyen nampak ada org pki jam baruuuu!