CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Saturday, March 5, 2011

Beastly






Nice movie...romantik....ada skit lawak..tpi akak aku kata agak borink...tpi bagi aku..bez laa...cite dia bermula apabila laki atau hero dia iaitu Alex Pettyfer sebagai klye, seorang pelajar yg hensem, berlagak ngn kehenseman dia, kaya, bapa dia org terkenal juga yang inginkan semua nya cantik..org hodoh dipandang hina oleh mereka2 ini, so satu ari tu ada seorang gurl ni yang slalu berpakaian pelik2..mcm witch ni agak geram apabila si kyle ni membuat satu kejutan di depan org ramai , kyle ni ejek2 laa wanita cam ni, mule2 aku tak pasti sape la wanita ni...tgk2 pasangan kembar olsen tu..mary-kate olsen, dalam cite tu nama dia kendra...so apabila si kendra ni geram sgt, dia wat sihir @ witch spell..dan menukarkan si kyle ni kepada makhluk yg agak horor..tpi yg aku tak puas hati..waktu muke dia horor..kat kening dia tu ada tulisan jawi??har?motif?huhu..agak kureng laaa anasir2 barat ni...so nk disambungkan cerita blk...muke kyle akan berkekalan jika dia tak dapat cari cinta sejati..ala cite macm putera katak laa..ending dia malas nk cite..sb sume leh teka,tpi yg pasti satu aku nk share..heroin dia iaitu vanessa hudgens ialah sangat Cantik!!!senyuman dia...pergh..ialah sangat comei..mmg bile tgk wayang yg agak beso ni..muke dia jelas..apa pun tetap tak puas hati tang kening tu!!!!pengajaran cite ini..luv is never ugly.. video

0 comments: