CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Sunday, August 30, 2009

Flashback!

harrr...aku teringat kalo waktu aku blaja dlu...time Ramadhan ni..mmg mengamit pelbagai memori indah...aku dapat mak angkat waktu bulan ini....nak dijadikan cerita,dlu waktu aku blaja..dok umh sewa...nak kata slalu g tarawikh tak ar sgt..tpi pergi laaa...kalo takde keje n tak bz mmg tak lepaskan peluang ar...rumah sewa n surau dlu...tak ar dkt sgt...jaln kaki dlam 5 minit ar..jauh ke?hehe..so g ar tarawikh ngn ros n fazni..so...dalam aku tarawikh ni....aku jumpe ar sorang mak cik ni..baek sgt...abh tarawikh dia ajak g umh dia...so ikut je la kehendak nya....rumah mak cik ni kira jauh dari umh aku...takde ar dkt sgt..so tiap2 kali g tarawikh msti jumpe mak cik ni...sampailah dia cakap..panggil laa mama...so mula dari tu laaa...aku ada sorunk mak angkat...berkat bulan ramadhan mungkin dapat sorunk mak angkat..hehehe...

yang tak kulupa gak waktu bulan ramadhan ialah bazaar ramadhan kat tmpt aku...hehe..kalo nak diikutkan makanan sama je tiap 2 ari aku beli..haha..burink mmg laa..tpi itulah menu yang aku suke.hehe...

dan waktu ramadhan plg bez ialah bukak puasa wit my frenz (mira,nana,nuril,ros,fazni,n sume ahli2 dirumah aku dlu tak kira ar rumah sewa ke or apartment dlu..) makan ramai2...aktiviti tazkirah...mcm2 laaa...sgt rindu..walaupun byk konflik berlaku..tpi bagi aku itu adalah satu kenangan yang takleh aku lupe...

hahaaaaaaa....aku plg ingt waktu bersahur..aku ngn mira takde keje malam2 g makan maggi dua bungkus...rendam air panas n campur 2 perisa..haha..gile2...

kenangan2 itu mgjar aku erti kehidupan.....

^_^

2 comments:

NURUL AR RASYID MD SAAD said...

as'kum...
sungguh meriah blog anta^^..
diharap seceria hati empunya blog ini^^V

shiha_87 said...

waalaikumusalam...
thnx...moga ceria2 juga..