CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Saturday, May 9, 2009

KAU RATU HATIKU..




10 Mei 2009 (Ahad)

Happy Mother's Day...Selamat Hari Ibu buat Mama yang plg ku syg...

Mama sgt berharga dlm idupku..byk yang telah kau curahkan pada ku...aku beruntung mempunyai ibu seperti mu..byk sgt peristiwa yang membuatkan ku sedar yang mama is the bez..waktu kecil2 dlu..mama agak garang..hehe...tpi dlm garang2 ni laa dpat membentuk anak2nya skrg..mama sering member semangat dan dorongan padaku...walaupun aku bukan yang terbijak tpi aku tak pernah rase aku di cicirkan..mama....adek mintak maaf sebab tak dapat jdi yang terbaek...aku gak ar antara adek beradik yang tak dapat msuk U...huhuhu...tmpt yng aku teringin sgt nak g waktu aku blaja dlu...tapi takpe ar..atas sebab mama juga laa aku dapat segulung diploma dari kolej...atas sebab doa mama gak aku dapat keje...mama...maafkan adek sebab byk menyusahkan mama n abh...berkat doa mama juga la adek dapat segala yang adek impikan...aku tak beli lagi adiah tuk mamaku..hehe....tgh pikir ape yang nak beli..hehe...walaupun adiah ni tak dapat di gantikan ngn kasih syg n segalanya mama berikan...mama sgt memahami ku...mama sgt mengerti akan diriku..mama u are the bez...hanya ini yang mampu kau ucapkan I LUV U SO MUCH!!tpi realiti nya aku segan nak ucapkan secara depan2..hnya dlm tulisan saja yang mampu aku smpaikan..tpi aku taw yang ibuku akan memahaminyaa....thnx 4 evrthing....


to all mothers in the world......Selamat Hari Ibu,Kau Ratu Hatiku...

Albanian
Dita e Nënës

Arabic
Eid Al-Omm

Armenian
Mayrutyan or

Bengali
Shubo Matri Dibosh

Bosnian
dan majki

Chinese
mu qin jié

Czech
Den Matek

Danish
Mors dag

Dutch
Moederdag

German
Muttertag

Estonian
Emadepäev

Dari
Ruz-e Madar

Finnish
Äitienpäivä

French
Fête des mères

Hebrew
Yom ha-em

Hindi
Matru din

Croatian
Majcin dan

Hungarian
Anyák napja

Irish
Lá na Mháithair

Icelandic
Mæðradagur

Indonesian
Hari Ibu

Lithuanian
Festa della mamma

Japanese
Haha no Hi

Korean
Oboi Nal

Latvian
Mates diena

Malay
Hari Ibu

Maltese
Jum l-Omm

Montenegrin
Dan majki

Norwegian
Morsdag

Persian
Rouz-e Maadar

Polish
Dzien Matki

Portuguese
Dia da Mãe

Romanian
Ziua mamei

Spanish
Día de la Madre

Slovak
Den matiek

Slovenian
Materinski dan

Swedish
Mors dag

Swahili
Liepstacoq Bua

Tagalog
Araw ng mga Ina/Nanay

Tamil
Annaiyar Dhinam

Turkish
Anneler günü

Welsh
Sul y Mamau

Malayalam
Ammamar Dinam

Kannada
Ammandira Din


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

1 comments:

shafazila said...

kalu macam tu bagila surat kat mama... susah sgt nak cakp kan...hehehe...adek konon...dah ada adek pun nak juga bahasakan diri adik... adiah tak beli2 juga..cakap je bnyk...wakakaka